Jezzy Lane

Alla inlägg under juli 2013

Av Jezzy Lane - 21 juli 2013 21:14

Har haft en riktigt mysig em/kväll.
Var nere vid Rudan med hela familjen + syster o Adde + bror.

Ungarna badade en del (Lia fick en fläskläpp när hon försökte knocka bryggan ;( ), Jan (bror) och James sparkade boll så de blev helt slut ;), Adde och Belinda (syster) gjorde allt för att undvika kameran ;)). Men framförallt så grillade bror gudomliga hamburgare till oss *namnam* och så slank en o annan cider ner (öl för de andra. Och vi pratade och skrattade en hel del.

Riktigt mysigt <3

Tack syster för att du kom på idéen (även om jag ändra på den lite ;)) och tack bror för de helt underbart goda hamburgarna.

Grillmaster him self in action ;))


Lite bad och fotbollsspelande ;))


Och så turturduvorna som inte ville vara med på bild. Kolla syrrans sura min på första bilden ;))

Av Jezzy Lane - 20 juli 2013 15:52

Idag blev det en promenad med hela familjen.

Flera lekparker blev det, mata ankorna (var så gulligt med de små ungarna och mammorna som matade de med större brödbitarna) och även lite bärplockning (då vi hittade både smultron och några blåbär och några jordgubbar).

Min klätterapa ;))


Mys pys <3

Av Jezzy Lane - 20 juli 2013 09:58

Nope, för det första så ringde inte min klocka i morse av någon anledning, så jag vakna först klockan 9.

När jag väl klev upp så kändes min fötter som bollar och mina ben som spaghetti. Måste bero på att jag höll igång så mycket som jag gjorde igår. Verkligen hatar denna muskelvärk, men men bara acceptera och leva med det.

Får se hur dagen blir och om kroppen klarar samt om planeringen av dagen tillåter en prommis på dagen istället.


Av Jezzy Lane - 19 juli 2013 15:38

Idag var det kallt och blåsigt ute så idag blev det en innedag. Och för min (o delvis för barnens) del innebar det tvätt och städdag. Det blir en hel del att röja när man jobbat mycket och sen inte orkat ta tag i det på helgerna (eller nu i början på semestern).

Och Älsklingen kom iväg med en del saker till srv också vilket var väldigt skönt ;)

Så nu har jag snart fått tillbaka mitt hem igen ;))

Av Jezzy Lane - 19 juli 2013 10:22

Då Lia fortfarande är förkyld så blir det inget badande för oss så igår blev det en tur till lekparken igen ;)
Denna gången med hela familjen <3

Åka rutschkana var riktigt skoj ;)


Och även klättra i klätterställningen


Gunga gjorde alla kidzen


Men höjdpunkten var att gunga pappa :D

Av Jezzy Lane - 19 juli 2013 09:11

Då det inte blev någon promenad igår så bestämde jag mig för att det skulle bli en idag i alla fall, även om den fick lov att bli kortare då jag även har tvättstugan denna morgon. Gick direkt efter att första maskinerna var igång och kom tillbaka när det var dags att hänga ;))

Av Jezzy Lane - 18 juli 2013 19:30

20130718
Det blev ingen powerwalk för mig denna morgon då jag kände mig alldeles yrslig och konstig så jag tog lång sovmorgon istället (till kl 10). Det förtjänar man ibland ;))

Av Jezzy Lane - 17 juli 2013 08:38

Idag var det trögt att komma upp. Och ännu trögare att komma iväg, med min vanliga jobbiga muskelvärk och träningsvärk på det. Men men, stolt är jag, jag kom iväg, jag kom inte riktigt upp i samma tempo, men höll tempot ganska jämnt och gick samma sträcka som igår.
Så bra jobbat Jessica ;))

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards